Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza
aman abi sen ne dion walla ben sein yerinde olsam sölemezdim böle bisey bak simdi gör
tamam abi fifa yi bende begneiyom ama cok haraket ediyorlar fifa ya kiskan makta bir numara.
fifa gidikce duzelt meye basliyorlar sene ye stadlari tribun leri yaparlar bu sene oyun duzeni yapmis lar :D ama pes de hep ayni degil mi.
pesli arkadaslar fifa ya ovgu vercene elestiriyorlar hangi si daha hazir yapilmis mi yoksa kendin grafikleri yapcan da sorna butun turkiye vercen.
fifa elin den geldi gibi calisiyor lar gittik ce de duzeliyorlar.
gecen ler de EA resmi sitesinde sordum turkiye ligi olcak mi diye.cevapi :
yapmaya baslamislar ama daha bitmedi fenerlern gs i ilk takim olarak test ediyorlar mis onicin fifa 2007 veya 8 cikacak mis