fenerlikil_nl lan ozaman niye yaziyon Yoneticelere duyari bu YUNUSEMRE94 du bu siteden silin yalan larda bir numara
yunusemre94 hahaha artık ispatın yok hepsiniğ düzelttim.Hane kanıt.Hem forumlarda lan gibi şeyler kullanmak yasak yönetici sesleniyorum atın bunu ahlaka sığmayan sözler söylüyor hahahhahhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :bruce:
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: yunusemre94 HEpinize Şaka Yaptım Şakaydı.:D:D:D::yahoo3dk: senin yaşın kaç?burası mahallen değil senin.adam gibi bişey yaptıysan gel koy buraya yapmadıysan kapa çeneni!!!!
yunusemre94 Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis senin yaşın kaç?burası mahallen değil senin.adam gibi bişey yaptıysan gel koy buraya yapmadıysan kapa çeneni!!!! KES LAN KIRO 10 YAŞINDASIN KONUŞUYOSUN BÜYÜKLERİNE KARŞI SAYGILI OL
pilot_falcon Orjinal Mesajı Yazan: aragorn1907 yok ya ben şo damen toolsuz oynamak istiom o yüzden crack istiom http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_fifa_2006.shtml her ne kadar deamon tools suz oynayamıyorsanız da e nazından fifa cd veya dvd si olmadan oynanabiliyor...
anticimbom bide fifanın grafikleri çok iyi diyolar.arkadaşlar o nasıl ss ler öyle formalar bi acayip heriflerin tipleri benzememiş gibi ne biliyim pes4 garafikler daha iyi gibi geldi. :confused: :)