Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer
Taraftarın desteği 90 dk boyunca muhteşemdi Şükrü Saraçoğlu'ndaki o kadar Fb linin sesine neredeyse eşitti :metal: .. ( Ben böyle birşey görmedim )
Tamam gs taraftarı bugün cok iyi bir destek verdi ama :) YAVAŞ biraz SAracoğluna bedelidi filan ucmuşssun:) sen herhalde saracoğluna hiç gelmedin bu tv'den mac seyretmeye benzemez oradaki ses macı anlatan spikerin sesini bastırmıyacak şekilde denglenir :D
Bunu bilmen lazım Yalnız gercekten 90 dakika susmadı bugün taraftar takdiri hakediyorl arada yaklaşık 20,25 bin taraftar fark var bu fark bırak bağırmayı öylesine yüklense yine azımsanmıyacak ses cıkar biraz gercekçi ol + dün Staddaydım ve Taraftar son zamanlarda hiç olmadığı kadar yoğun bir tezaurahat yaptı