Makaay arkadaşlar tahrik edici kışkırtıcı mesajları siliyoruz ama herkesin her takım taraftarlarının yorum yapma hakkı var abartmayın bazı şeyleri...
creater89 Orjinal Mesajı Yazan: tayyiphan sen ne diorsun arkdaşım sen kimle dalga geçtiini sanıosun... ortamı sakinleştirioruz sen kızıştırıosun git bu forumdan hayret bişi yaaa. :mad: tamam sinirlenme yenilmeyide olgunca karşılamak lazım ben ortamı falan kızıştırmıyorum
tayyiphan Orjinal Mesajı Yazan: creater89 tamam sinirlenme yenilmeyide olgunca karşılamak lazım ben ortamı falan kızıştırmıyorum ortamı gerginleştiriosun creater ltf bidaha olmasın forumda yenisin yeniliğine verioz yani hiç gerek yok kışkırtmaya
e.c.i tamam geçmiş olsuna gelsinlerde küçümseyici ve alaylı tavır takınanları kaldıramayız biz diğer takımlara destek olurken onlar köstek oluyo lütfen kendinize gelin
SoniC son sayfalara bakıyorumda yani artık maçla ilgili değilde hep kendinizle ilgili tartışmalar var.Bikerede konuyu saptırmasak..
tayyiphan Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry tamam geçmiş olsuna gelsinlerde küçümseyici ve alaylı tavır takınanları kaldıramayız biz diğer takımlara destek olurken onlar köstek oluyo lütfen kendinize gelin +1111
RubenMartin Öyle veya Böyle KÖY takımına elendik... Ama Herşeye Rağmen Sonuna ve Ölene Kadar GALATASARAYLIYIZ.....
NORTON Galatasaraydan beklemezdim bu sonucu ben kendimizden ümitsidim yani Besiktastan amatersi oldu..
Mr_AsLaN Yazik oldu Volkan Necati Hasan Ergun Sabri Heinze Ilic Canaydin Gursoy diyorumm baska birsey demiyorum
koraykosker olan oldu lige bakacaz geçen seneki gibi artık. geçen sene olmayan bu sene ligde olacak zerre kadar şüphem yok (iliç ve heinze oynamasın yeter)
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: iori Fenerbahçe Milan'a yenildiğinde halay çeken arkadaşlara kapak olsun diyorum... zuahahaha :D :D :D :D ama yine de üzülüyorum sonuçta bu bir milli mücadele
R2.ScHuMi_1 off olamaz yaa bu konuyu bile gs fb tartışmasına dönüstürmüsler burda türk bir takım ve bu kupayı daha önce almış bir takım bu senede buyuk işler yapcagımızı düsündügümüz takım elniyor bizim hiç işimiz yokya hemen dalga geciyoruz niyemiş gsliler fb milana yenildiginde dalga gecmişler fln... hep beraber acilen birleşmemiz lazım ülke puanımız düstükce düsüyo artık herkes kendine gelip düsünmesi lazım gsnin elenmesine o kadar üzüldümki ama yapcak bi şey yok böyle seyler oluyo futbolda gs kazanmak icin her seyi yaptı ama olmadı futbol bu .. bu arada bjkye tebrikler helal olsun hem gsye(werdikleri mücadele için) hem bjkye(eledikleri icin)
e.c.i arkadaşlar dikkatinizi çekerim ülke puanını biz düşürdük artık kalan sağlar bizimdir diğer takımları desteklemeliyiz yoksa işin sonu kötü olacak
TheMaNqLeR Yazık oldu ama hak etmedi bence kimse hakeme kabahat bulmasın hakem ne yaptı gs iyi oynamadı. Bazı yapılanlar ayıp gs olmasaydı bu sene belki fb cl ye giremeyecekti
typhlosion bu iliç ve heinz tam bir fiyasko ya bence gsyi onlar batırdı! greetsde tek hatası ergünü oyundan alması onun tecrübesi var uğuru çıkarabilirdi... neyse kötü oldu keşke sizde yenseydiniz.. bu arada iliç yoktu ama olsaydı eminim daha kötü oynardı gs.
TheMaNqLeR iliç ve Heinz hakkaten de kötüler En azından 2-1 kazansaydı hiç değilse puan artardı Gerçi o zaman da hakem konusu çıkardı ya neyse