Evet,1.Tur maçında dediğim "Bir Letonya faciası olmasın" lafım malesef doğru çıktı.Hakan şükür'e bu maçtan sonra çok daha fazla hayran kaldım onsuz bişe yapamıyolar.Henüz avrupa tadını alamadan daha ilk maçta Tromso denilen rezalet bi takıma elenmemiz gerçekten çok kötü ! Taraftarlada gurur duyuyorum,Maçın başından sonuna kadar "90'a" kadar! hiç desteklerini eksik etmediler.zaten 90.dakikadan sonra söyledikleride doğruydu.3 yıldız getirecem takıma diyen başkan kaç senedir 1 yıldız bile getiremedi.Ribery'i de tutamadılar artık bıraksınlar yapamıyolar !..
Ehh..böyle sonuçtan sonra ağlamamak elde değil.Tüm tromsolu ve tromsoyu tutanlara hayırlı olsun.
(Beşiktaş'da 2-0 önde helal olsun...:))