Yazık,gerçekten yazık..Böyle bir ciddiyetsizlik,böyle korkak futbol olmaz..Bu başlığı açarken galatasarayın bu kadar korkak ve kendine hiç güveni olmayacağını bilemedim,özürdilerim..Sen ki avrupa da destan yazmış bir takımdın ve böyle bir takımı yenemediğin için artık hiçbir mazeret süremezsin.Hiçbir pas yerini bulmadı,hiçbir oyuncu yüreğini ortaya koymadı,gerçek galatasaray bu değildi,gerçek galatasaray bu takımı en kötü futboluyla bile en az 2-0 bile yenmesi gerekirdi.Yok hakem penaltı vermedide bilmemne,artık galatasaray eğer bunun arkasına sığınırsa gerçekten çok yazık,çünkü böyle kötü,cesaretsiz,ruhsuz ve korkak bir futbol oynayan takımın yeri ancak anasının ligi olabilir.Galatasaray lütfen kendine geldiğinde sahaya çık ve artık o muhteşem taraftarını üzme,çünkü bu değerli seyirci ancak ruhu olan bir futbol ve futbolcular istiyor...