Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77
RedOne, daha öncede kışkırtıcı mesajdan dolayı uyarıldın, 3.bir uyarı gelmeyecektir.
ilk mesajımda o an içimdeki heyecanı yazdım zaten daha fazla abartıp olayı kızıştırmak gibi bir niyetim yok .. sonucta hepimiz aynı şekilde düşüncelere sahip olamayız benim istediğim böyle bir sonuctu..ve bana karşı konulan tepkiye neden bu şekilde düşündüğümü belirtmek için yazdım benim gibi düşünelerinde sayıdı az değil yani demek istediğim , yurtdışındada coğu yerde bu bu şekilde sonuçta galatasaray benim rakibim ve her alanda onu ileri gitmesini istemem bizler için önemli olan fenerbahce'dir onun için sinirlenmemenizizi rica ederim sonucta bu bir düşünce ben galatasaray beter olsun yok batsın yada küfür etmedim ve etme forum da yazı yazmanın düzeyini gayet iyi biliyorum ve zorlamam .. şimdi burda galatasaraygol atsa galatasaray'ı destekliyenlerde o anda benim yaptığım gibi goal tepkisi verebilirler bu nasıl doğalsa benim yaptığımında doğal olması lazm herkes aynı şekilde düşünemez ve herkesin istediği ve duygusu farklıdır yeterki..olayı belden aşağı yada hakaret edici düzeye taşımadan veya karşındakini rencide etmeden yapabilmektir . bende gayet iyi bir şekile kullandığımm kelimelere dikkat etmeye calıştım ve on için hissetiğimi yazdım .. 2 cevap ise neden bu şekilde düşündüğümü belirtmek içindi başka bir nedeni yok.......
bunun bu şekilde bilinmesi için bir acıklama yaptım ve daha fazla uzatmak gibi bir niyetim yok olumlu olduğu kadar olumsuz fikirlerde olabailir benim için en olumlu sonuç:tromso'nun tur atlaması .benim bakış acımda ülkeyi milli takım temsil eder
teşekkürler