Artık galatasarayın inşallah la işi yok Ali samiyende,inşallah tromsö deplasmanındaki domuzların beslendiği o çamur deryasındaydı..Şimdi show zamanı,e bu takımı da bu sahada,alisamiyen cehenneminde de farklı yenemezsek artık,futbolcular futbolu bıraksınlar bence...