Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler
Malmö 'nün Hocası Tom Prahl , "Beşiktaş'ı açıklarıyla vuracağız" dedi.
Sayın Prahl, kulüp tarihimize bakacak olursak Avrupa'da başarılı olmuş bir takımız ve Beşiktaş'ı da eleyecek gücümüz var. Bu maçta beraberliğin de bize yeterli olacağının bilincindeyiz ve Beşiktaş bizi yenebilmek için elinden geleni yapacak. Biz de oluşacak açıklardan faydalanacağız!
demiş
Biri birşey mi dedi? Siz de bir ses duydunuz mu :p Neyse şimdi 2-0'ın verdiği gazla konuşmıyım, (Allah korusun) Malmö 2 tane atarsa kapak olur.
Sahiden iyi oynuyoruz ama bravo ya. Bizim seyircinin sesi daha çok çkıyor. Kontrollü oynayıp, defansta hata yapmazsak tur bizimdir. Gaza gelip daha da hücum yapmayalım da.
Böyle spiker de olmaz olsun ya. Ruh sıfır adamda. Nerede Gs-Tromso maçındaki spiker, nerede bu buzluk.