icelander Herkes Galatasaray turu geçer derken Beşiktaş turu geçiyor.keşke 2 side geçseydi ancak olmadı.Trabzon ve Galatasaray bu sene köy takımlarına elenerek birer büyük hayal kırıklığı oldular.Bundan sonra Fenerbahçe ve Beşiktaşın önü açık olsun.
.ArThuR. arkadaşlar bir beşiktaş maöını böle ayakta izlediimi hatrlamıom (bu sezon):) bn şahsen ilk defa beyendim (ali güneş nsl öle çalm fln attı hala anamadm ama neyse) :):):) umarm bölem dewam eders........
Hasansas1905 Helal olsun beşiktaşımıza.İnşallah final oynar bu takım.Youla mükemmel oynuyo sonunda açıldı serpildi.
takunya 3-0 GOAL FOR BESIKTAS!!! This is the Youla Show!! Ahmed Hassan is the architect! Now Malmö have a mountain to climb. Meali şu: Aynı anda hem FM oynamak hem de maç seyretmek iyi değildir. Helal ama çok iyi oldu bu skor.
Cambaz Bravo bravo ve de bravo "takunya" anlıyorum senide anlıyorum no problem pardon arkadaşlar malmö gol atmış üzüldüm şimdi ama bjk bırakmaz bu maçı