Arkadaşlar şaka bi yana gerçekten aldım ve full pes 5 ti,ha resimleri falan burda nasıl paylaşcam onu bilmiyorum.Ayrıyeten oyunu beşiktaştan aldım bi tane kapalı çarşıdan adını bilmiyorum gerçekten ya arkadaşlar durupduruken niçin yalan söliyim ya,İnannın hatta pes5 le birlikte age of empires 3 de aldım aynı şekilde adam onada full versiyon dedi.ama oyun bozuk açamadım bugün gidip değiştirmeyi düşünüyorum.gidince pasajında tam ismini öğrenir söylerim size kızmayın hemen ya inan yalan deil bende çok şaşırdım bu adam bunu nerden buldu falan dedim kendime ama harbiden pes5 ya,ha bu arada pes5 le pes4 ü ayırabilecek kadar da pes bilgim var bu arada.O sizze nerden alacağımı sölemicem muhabbeti falan da şakaydı ama siz baya ciddi ye aldınız yaw. :o