ya şu yazdıkalrını okuyunca bile heyecanlanıyorum
bi arkadaş demişti eroin gibi bağımlılık yapıo die...hiç kullanmadım ama öle ya bağımlık yapıo
pes5 i aldım diyen arkadaşa sevgilerimi sunuyorum....bizim içinde oynasın.benım içinde ml'de barçayı seçsin...