psykofener arkadaşlar kusura bakmayın forumu tam araştıramadım dolayısıyla pes5 in çıkış tarihini bilemiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. Kirlilik yarattıgım için özürdilerim!! :)
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo ne alaka 27-28 ekim 2 gun sonra mi oluyor ? eylül anladı heralde garibim :biggrin2: yaw dün akşam konu açan arkadaş yok piyasada bu akşam pes5 eline geçecekti noldu acaba hava muhalefetimi var ???
Lvnt_Asn garip benmi oluom ya tamam ben oynamıom ya isterse seneye cıksın yok abi yanlzı o arkadasa öle fazla yüklenmeyin biseyler war galiba benden sölemesi
canpii__1905 Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry eylül anladı heralde garibim :biggrin2: yaw dün akşam konu açan arkadaş yok piyasada bu akşam pes5 eline geçecekti noldu acaba hava muhalefetimi var ??? :D:D:D:D:D:D:D:D
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza garip benmi oluom ya tamam ben oynamıom ya isterse seneye cıksın yok abi yanlzı o arkadasa öle fazla yüklenmeyin biseyler war galiba benden sölemesi ya arkadaşım biraz mizahi ol kimseye laf söylediğim yok herşeyi ciddiye alma yaw :D
Lvnt_Asn abi tamam da siz te cok sıkıonuz ne yapaılm bugün 8 saat okulda sabh 7 den aksam 4.30 a kadar tamam özür ya
ploff yav bende yenı uyandım(17''55'') arkadas aradı pes nete dusmus dıee hadı hayırlısıs ama bence haber fakeee