sana fifanın çaldıklarını sölemeye kalksam forum yet mez :D birkaç ile
eşya satın alma yoktu fifada we7 çıkardı hemen fifa2004 de eşyalar oldu
eskiden koşmay fifada baıp çekme ile oluyordu ama we de herzaman R1 e basılı tutuyordun fifada çaldı bunu hem R1 e aldı hemde R1 e basılı tutarak lkoşmayı yaptı
master lig herzaman vardı we serilerinde daha yeni yeni cariyer modu çıkardı özenti olarak
çoklu top seçeneği oyuncu editi takım editi bunlar ilk önce we de vardı
pes4 bile oynayan adam fifa2006 yı oynarsa nekadar çok we ye benzediğini görür
çapraz şutlar top sürme
vede en son olarak şimdilik direk presi yapmışlar we de R1 x di yani direk adama yönelme fifa2006 da top rakipdeyken koşma ve kayma tuşuna basınca artık direk pres oluyor vsvsvsvs
daha sayayımmı :D