aslında baslıga bakıp cok önyargılı yaklasmıs herkes
bi kere herkes su konuda hem fikir ki pes gibi bir oyun varken aklı mantıgı yerinde olan hic kimse gidip fifa nın cracklisine bile para vermez.
amaaa, ea nin de ne kadar kotu bir futbol oyunu cıkartırsa cıkartsın iyi yaptıgı seyler oluyor,mesela benim gözlemledigim şeyler
-fifa oyunları her ne kadar kotu olursa olsunlar birbirlerinden cok da farklı seyler yapmıyorlar yani yeni fifaya alısmak yeni pes e alısmaktan hep daha kolaydı bu sefer pese daha cabuk alıstım (oynanabilirlik)
-lisanslar konusu (sadece lisanslar yzunden pes oynamayan adamlar biliyorum) mesela bu konuda fifa nın burdaki avantajını gorup oyunolarak ne kadar iyi olursa olsunlar lisansların kendileri icin birer handikap oldugunu gorup bu konuda calısmalara baslamıslar
-first touch olayı bu pes te zaten oyun akısında olan bir özellikti ama pes 5 te dikkat ederseniz bu özellik daha da ortaya cıkarılmıs ha ne olmus fifa nın o abuk subuk ne idigü belirsiz first touchını almıs konami super bir sey yapmıs sonra pes5 in içine yerlestirmiş
bunlardan alınacak sonuc nedir fifa nında iyi bir seyler yapmak icin cabaladıgını hatta bunların%95 ini pes ten caldıgını hepimiz zaten biliyoruz konami de ne yapıyor o %5 lik oranı alıyorlar kendi elleriyle yontup duzeltip önümüze sunuyorlar tabi bir de zaten mukemmmele yakın kendi oyunları var...
(ama pes hic bir sekilde ne kadar ugrasırsa ugrassın fifa ya benzeyemez yani konami ne kadar ugrasırsa ugrassın o kadar kotu bir oyun yapamaz :P)
neyse bu kadar yazı yeter ben gidip bir iki arsenal chealsea macı ceviriyim
saglıcakla kalın