Orjinal Mesajı Yazan: programmer
Dostum kızma ama bu ne kadar yanlış bi yaklaşım yaa. Hakemin hareketi , oyun hızının vs. artması Fifa'ya benzemeye çalışması demek mi oluyo. Ya senin elinde altın olsa onu tenekeye benzetmeye çalışırmısın. Lütfen böyle garip şeyler söylemeyin..
İLK defa değil yıllardır, PES oynuyorum.Ama Pes 5 daha farklı geldi.Tabi ki Pes her yönüyle üstün.Ama pes 4 ve pes 5 arasındaki bazı farklar(oyun hızı, hakem hareketleri, görüntü kalitesi, stad atmosferi vb.) sanki fifadan esinlenmiş gibi.Tabiki KONAMİ bunu isteyerek veya bilerek yapmamıştır.