Buarada "gunes" arkadaş sana bişey sorcam....:
herkes face yapıyor, bende bi deniim dedim
face bitti graphic studio 'ya girince ve face'i oyuna aktaracakken: 'Ooops.... There is not enough room for that file here' diyor... Peki o dosya için nasıl boş alan bulurum...
Yardımın için şimdiden teşekkürler....