ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: #11 Cok iyi face ve kitmaker olacagin her halinden belli.. Bravo kardes.. Aynen devam, hizini hic kesme.. :) abi buna kitmaker mi deniliyor :confused: :D
cimbomlusamet bütün facelerin çok güzel.ama sasa ilic harika.hepsinden güzel olmuş.ilic in face bin ini koyabilirmisin??
_gunes_ dostum sitede tüm yüzlerin olduğu bi paket koymuştum ama sadece ilic i istiyosan buyur ilic">http://rapidshare.de/files/5821796/y020ilicyeni.bin.html>ilicbin
H-KaN Ya Tomas Süper üstün olmus yani belki cok abartiyorum ama O Sonaktip ve 11 den alisidigimiz facleri artik senden görebiliyoruz :) Tomas Süüüüperrrr