Evet işte uzun süren suskunluğumu bozuom:D:D
Öncelikle yaş gerçekten önemli
Mesela ben yaşını belirtmeyen birini kendi seviyemde tutarım....
Ama eğer yaşı büyükse ona göre konuşurum elbet
(Başıma geldi biliorum;))
Semih ayrıca karın+daş tamam kökü budur...Ama bizim burda kullandığımız tamamen samimiyet işi. Yoksa Ulaş'la veya Hamit'le veya senle KARIN+DAŞ mıyız???HAYIR!!!!
Bu sadece forum içinde geçerli diil
günlük hayatta "BİRADER SAAT KAÇ", "KARDEŞ ATEŞİN VAR MI:D" gibi tabirlerle sürekli karşılaşırız....Sen şimdi karşındaki adama ben senin KARDEŞİN diilim diyo musun?HAYIR!!!!
nese çok da ii bi yazı olmadı ama okuyanlara teşekkür ediorum;)ve kardeş konusunun daha fazla büyütülmemesini rica ediom...