icelander Ayrıca yaş yazılmamasının başka bir faydası daha vardır.Gerçektende küçüklere yönelik önyargıyı ortadan kaldırır.Zira türk toplumunda gençlere yapılan önyargıdan bende müzdaribim.Küçükleri hakir görmek maalesf türk toplumunda bir davranış biçimidir.Oysa geleceği şekillendiren gençlerin tüm fikir ve görüşleri çok değerlidir ve dikkate alınmalıdır.Bu forumda isterse 10 yaşında olsun bütün kardeşlerimin fikirlerine çok değer veriyorum ve saygı duyuyorum.Çünkü batıda bu saygı olduğu için bizden ilerdeler.Oysa bizde bu saygı yok.Sadece küçükler büyüklere saygı göstermemeli , büyüklerde küçüklerine saygı göstermeli.
icelander İmzanda en çok girdiğim site Scn yazmışsın.İşin gücün yokta bunlarlamı uğraşıyorsun.İnsanları aşağılamak kolay sana göre.Ben sana pabuç bırakmam merak etme bundan sonrada düzgün konuşursun inşallah.evet doğru işim gücüm yok.Hayatım senin gibilerle uğraşmakla geçiyor.
abazapasa Orjinal Mesajı Yazan: icelander İmzanda en çok girdiğim site Scn yazmışsın.İşin gücün yokta bunlarlamı uğraşıyorsun.İnsanları aşağılamak kolay sana göre.Ben sana pabuç bırakmam merak etme bundan sonrada düzgün konuşursun inşallah.evet doğru işim gücüm yok.Hayatım senin gibilerle uğraşmakla geçiyor. kardeşşş sazanlar durağında inicek warr!!o lafı sana demedim ha ayrıca Aşşağılasaydım şu anda öle bi cvp vericek halin kalmazdı ;)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Elik Bilgilendirme: SCN üyelerinin 70%'den fazlası 18 yaşın üstündedir. tabi bunun ne kadar gerçek payı var bilinmez ? kafasına göre yazanlar çook !
j_j_1907 siyaset 10 yaşındaki cocugun neyine ya herşeyin bi vakti var 10 yaşındaki cocugun yapacagı tek şey dinleyip öğrenmek olmalı bence he gercekten bilgi sahibi olduğu bi alan vardır konuşur biz de adam gibi dinleriz ama 10 yaşındaki cocugun siyasetten ne haberi olcak ya......
Dabulu valla elik yazmış %70 i 18 in üstünde diye ama nedense hiç belirgin değil bu forumda 18 yaşın üstünde olunduğu...
ŞANLI_ ztn öle olmasının nedeni saçma sapan üyelik yapan kişi bol olması ! zamanında bende yapardım 20 -25 - 18 yaşında die yaşımı ! ölesine kayıt yapannn ! bir çook kişi bu yaş ortalamasında ama foruma canlılık ve heyecan getirenin de bunun tam tersi olması..!
ŞANLI_ şakacı seni :) ee şu an 4 yaşındasın bi de 2003 yılında girdiğini düşünürsek bu siteye demekki doğar doğmaz bilgisayar kullandın :p :p :D
murat_zafer 26.08.1983-bayaaa bi yaşlanmışız bea.Ama helal olsun be bu çocuklarda iş var gelecek var.Umarım saygınızı yitirmeden devam edersiniz. :bengal:
SuperBamm tamam da herkes yaşını yazarsa :)) (bu arada tolga yine açmışın konuyu ortalarda gözükmüyorsun :D:D:D)
tolgajk Ben böle tartışma yaratıp kaçarım işte:) Neyse demek istediğim yaş hakkında yalan söylemeyin zaten eninde sonunda hal ve tavırlarınızla yaşınız kendini belli edecektir şu an birkaç kişinin çok iyi ettiği gibi