Orjinal Mesajı Yazan: takunya
Bir de 99 yaşında olanlar var. Kimi kandırıyorsun kardeşim. 99 yaşındaki adamın ne işi var burda. Aaa hayret birşey.
Benim 99 yaşında bir akrabam var ve foruma girmek istiyo, ne yani giremez mi şimdi, ne biçim adamsınız ya :mad::mad::mad::silah::silah::bruce::bruce::krmzkart::krmzkart:
(bu smileyleri hep kullanmak istemişimdir, he bende yazim daha önce de yazmıştım, bu mesajı ciddiye alanı direkt gelir döverim)