bibidibabidibu_babidibu samsun hemn yapmak zorunda kaldım çorabı yapamadaım we kollara reklam koyamadım gelince update etcem ; basit hatalarım olabilir çünkü 2 dk. dan az sürede yaptım çok acelem wardı hatalarımı saolerseniz gelince update ederken hatalarımı düzeltiim
CrimE Kollardaki şeritler birbirine daha fazla yaklaşmalı arayı açmışsın biraz onun dışında logolar biraz büyük o kadar.
Venom Bridgestone reklamı Cimbom'a çok yakışmış ama Samsun formanı baya bi update etmen lazım...kötü duruo ama yine de uğraşmışın Eline sağlık
bibidibabidibu_babidibu yrumlarınız için saolun ama gerçekten samsunn formasını dersaneye gitmeden önce yapmaya başşlamıştım başladığımda bi baktım 30 saat kalmış dersaneye gitmem de yarım saat di bende o aceleyle bu kadar yapabildim. samsun formasını update diil tamamen yeniden yapıcam çünkü bende beğenmedim
bibidibabidibu_babidibu ya yaptım updateyi ama samsunun beyaz formasının çorabında 3 tane çizgi war benim yaptığım frmada warmı yokmu bilimom ama ben genede yaptım eğer olup olmadığını bileniniz warsa pls soleyin düzeltiim. samsun uptade;
CrimE Bu formayı kafadan yapmadın heralde. Baktığın formada varmıydı yokmuydu ona göre yapsaydın :sly:
bibidibabidibu_babidibu var tabi ama ilk yaptığımı yaparken bakmıştım sora da bulamadım o formayı :D yani daha doğrusu ilk o formayı kaydetdim sora yaptıktan sora sildim uodateyide benimkine bakarak yaparım dei düşündüm ama çorapları hatırlayamadım ama soradan aklıma geldi samsun formasını balck god abide yapmıştı onunkinde yokmuş üç çizgi :D arsenal update bu formanın templatesini yapan nightwolf e teşkkürler!!;
Tearaway güzel o2 rengini fln ii tutturmusun aferen :D ama bak shorttaki cizglieri daha cok uraş onlara detaya girmen lasım.. bide coraptaki cizgileri unutmusun :)
Mc.Speedy Kardeş Düşüncen güzeL olmuş Formada Güzel ama Nike lara dikkat etseydin biraz fazla sünmüş :D:D:D....
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway güzel o2 rengini fln ii tutturmusun aferen :D ama bak shorttaki cizglieri daha cok uraş onlara detaya girmen lasım.. bide coraptaki cizgileri unutmusun :) Aynen katılıyorum :D Fener güzel olmuş ta sponsoru beyaz yapsaydın daha güzel olurdu :rolleyes: Bide lacivert biraaz garip geldi :rolleye3:
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Black God veryyy goooddd saol black abi bunu senin gibi tam bi kit god duymak bana gurur werdi :D
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx abi şorttaki adidas logosu şortun arkasında değil ya şortun bacak kısmında :D ama crim€ inkinde arkada bende ole yaptım.ama ole diil se update ederim başka hata warsa pls solein. bide lefter abi anlamadım güsel mi diilmi?
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: bibidibabidibu_babidibu ama crim€ inkinde arkada bende ole yaptım.ama ole diil se update ederim başka hata warsa pls solein. bide lefter abi anlamadım güsel mi diilmi? abi o hata yapmıştır belki sen nie öle yapıyon :confused: forma genelde ii :)