bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx abi o hata yapmıştır belki sen nie öle yapıyon :confused: forma genelde ii :) haklısın ama bulamadım başka örnek, bende onunkine bakarak yaptım saol
CrimE Ehehehe bende yanlış yapmışım Ajax'ı :D. Hadi ben yanlış yapmışım sen niye aynısını yaptın be bibididbibidi :D:D
bibidibabidibu_babidibu :D :D :D BİDE BŞY SOLEMEYİ UNUTMUŞUM ORTADAKİ logoyu bulamdım olan warsa pls koysun hamn update etsem bende şimdi ariorum(celtic)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: bibidibabidibu_babidibu :D :D :D BİDE BŞY SOLEMEYİ UNUTMUŞUM ORTADAKİ logoyu bulamdım olan warsa pls koysun hamn update etsem bende şimdi ariorum(celtic) dur ben verim :) @crime sen öle yapıyon galiba nerde emek :mad:
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Benim formamdan çal :D çaldıım belli oluomu :D :D :D :D ???
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx dur ben verim :) @crime sen öle yapıyon galiba nerde emek :mad: Hocam ne kızıyosun ya :,( Logonun ne alakası var formayı yapanla logoyu da mı formayı cizen yapıyo. :,(
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Hocam ne kızıyosun ya :,( Logonun ne alakası var formayı yapanla logoyu da mı formayı cizen yapıyo. :,( ya boyutunu ayarlamak bakımından soledi lefter heralde :rolleyes:
_gunes_ rengi biraz koyu yapmışsın bide benim bildiğim logo böyle deil üstünde ve altında yazılar var ;)
Venom evet renk koyu olmuş "gunes": tamam vardır yazılar ama o logoyu bumak zor.... bibidibabidibu_babidibu(c/p yaptım:D): süper gidio çalışmalar...tebrikler
Tearaway aferin güzel formalar geliştirmisin işlerii ;) he bide chelsea hariç dier 2 formanında logoları bi garip olmus hangi efecti iverion ?
Tearaway hellaalll lem bu harbi güzel olmuş tek hata dısında :D coraptaki siyah kısım varya maviyi biras üste al siyahıda üste al biras daha estetik gözüksün ;)
Mc.Speedy Orjinal Mesajı Yazan: bibidibabidibu_babidibu yorumlar içn saolun. marseille; yorumlarınızı bekliorum... Kardeşime Bak Be Büyümüşte Neler Neler Ediyor :D :D ...GüzeL olmuş Kardeşim...Tbrler... ;)