Tearaway bu güzel olmus aferin ufaklık :D:p ama shorttaki logoyu bi update et derim bide shorta nike işareti koy..
bibidibabidibu_babidibu çorabı, kollardaki bi kalıntıyı ve şortdaki arsnl logosunu düzelttim. arsenal yine update :D
Venom ei ei güsel gidio şu logoları büyütme işini unutma bi daha;) arsenal son update süper olmuş gs fantasyler de baya güsel bence sen gerçek formalardan çok fantasy formalarla uğraş (Enes'le aranda fark olsun:D)
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ ei ei güsel gidio şu logoları büyütme işini unutma bi daha;) arsenal son update süper olmuş gs fantasyler de baya güsel bence sen gerçek formalardan çok fantasy formalarla uğraş (Enes'le aranda fark olsun:D) :D :D :D :D :D :D :D :D :D nyse al sana bi fanzazi daha!
Venom ya şimdi farkettim şu şorttaki nike amblemi biras bozuk ama tasarım çook süper(renkler de süper) **Edit: UPDATE SÜPER OLDU**
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) güzel olmuş ;) başarılarının devamını dilerim kardeşim...;) yorumun için saol Hasn Sas (11) ;)
Tearaway bak formaların güzel ama boyamalara dikkat etmiyorsun mesala fb de sağ alttaki boyama yerlerine bakarsan taşırma gibi bi sorunun var ii bi kit maker olmak istiosan bunlara özen göstermelisin ;)
bibidibabidibu_babidibu gerçek ypiim dedim ama dayanamıyıp bi fantys daha yaptım neyse şimdi gerçek yapıcam :D