Black God ya aslında şu kaadr formanı görmesem ne derdim bilionmu kesin foruma küfretmek için kayıt olmuş nickini de sallamaış o nick ne ya ?:D
bibidibabidibu_babidibu :D :D :D :D walla gülmeye doyamadım. ama formaları beğendinmi anlamadım? arsenal formam;
bibidibabidibu_babidibu saol black god, gençlerbiliği beyaz; ayak üstü yaptım basit hatalarım olabilir yorumlara göre update yapabilirim
bibidibabidibu_babidibu ingiltere beyaz 2006; e ama kimse yorum yazmıo bun ayzın bari wede yazarken formayı belirtirseniz sewinirim
bibidibabidibu_babidibu saol kardeş.trabzonun formasını yaptım ama sanki avea olmadı gibi yorum yazarsanız sewinirim
bibidibabidibu_babidibu walla blac god abinin kine bakarak yaptım bende yaparken çok buyuk yaptığımı biliyorum ama black god abi de buyuk yaptığın agöre bi bildiği wadır die düşündüm al black abininki
bibidibabidibu_babidibu walla bu en çok uğraştığım forma umarım beğenir we yorum yazarsınız bide bu formada çoraplarıda yaptım daha önce ki formalarımda sadece boyuyodum.lütfen yorum yazın;
bibidibabidibu_babidibu juve 2006 sarı update; nike logolarına dokunmadım zaten logoları kötü yapıorum iyica batırmıyım :D sadece çorabı düzelttim;
bibidibabidibu_babidibu walla olup olup dirildim bu formadaki logolar için, walla umarım bu sfer logolar olmuştur.lütfen yorumlarınızı bekliyorum;
bibidibabidibu_babidibu yaw nie kimse yorum yazmıo kötü mü olmuşlar? yaw lütfen bi yorum yazın barça;
bibidibabidibu_babidibu yaw halamı yorum yok? nese ben genede forma yapmağa dewam ediom real madrid; eee ama artık yorum yazın pls