yorumun için saol kardeş. beyaz gs forması kolları dışında bence güsel bi forma umarım beğenirsiniz bide yorum yaparsanız ii olur :D bşy daha solemek istedim yorum yapıcağınız zaman hangi formayı solediğinizi beliritirseniz sevinirim işte formam;

haa bide renkler sanki olmamış