bibidibabidibu_babidibu walla tearaway adidas logosunun hazır olduğu tamplate werdi onunla yaptım; real update;
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: kutlay1984 çok güseller devam... :scn_onay: saol kutlay kardeş en iyisini yapmaya çalışıorum ama logolar çok buyuk sorun sadece o diil bir sürü hatalarım war düzelttip en iyisini yapmaya çalışıorum
bibidibabidibu_babidibu kardeşler ben arsenal forması yaptıcaktım ama bi türlü templatesini bulamadım bendelefter abinin yaptığı bi templateyi kullanarak yaptım eğer bu formasını templatesi warsa bi zahmet yollayabilirimisiniz? çok güzel bi template işte forma;
FaTaL? bu templateyi ben yapmadım bu 1(ama yapmış olmak isterdim :D ) 2.bunun için .:JJ:. ye teşekkür et 3-ön logo dışında güzl olmuş 4_emeğe saygı :D
bibidibabidibu_babidibu ya ben yanlış anlamışım bi sayfayı açtığımda o çıkmıştı bende sen yaptın sandeım pardon. .:JJ:. saol
ZoRo **madrid iyi olmus ama arsenalda lefter in dedigi gibi bence on logo o2 logosu cok kalitesiz duruyo . nick de supermis ha :D**
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo madrid iyi olmus ama arsenalda lefter in dedigi gibi bence on logo o2 logosu cok kalitesiz duruyo . nick de supermis ha :D saol zoro. psg 2006 beyaz; yorumlarınızı bekliyorum!!!
2ampara***Womanizer galiba shirt teki lacivert yerleri baktığın formadan magic wand la seçtin tırtık tırtık olmuş
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer galiba shirt teki lacivert yerleri baktığın formadan magic wand la seçtin tırtık tırtık olmuş yaw nedemek istedin anlamadım ben kendim çizom o dediğin şey ney? seçmişsin fln? o dediğin ne işe yarıo?
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: bibidibabidibu_babidibu walla tearaway adidas logosunun hazır olduğu tamplate werdi onunla yaptım; real update; yukardaki senin yaptığın forma bana çok tanıdık geldi .. acaba alıntı olabilir mi ?? R. Madrid 06 Home by Kel :
bibidibabidibu_babidibu dikkatli bakarsan kaptanlık bandı ve isim yazan yerin yanında bende victor yazıo onda yazmıo ve bende trnsparan war ama transparanlar benim tmplatemde wardı bide dikkat edersen logoların koyukları farklı kesinlikle alıntı dill benim formam istersen daha birsürü örnek werebilirim aradaki farklarla ilgili
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer yok forma bibi.....:D:D nin bence :D :D :D ee o nicki yazmak zordur bazen bende unutuom bazı yerlerini :p :p
CrimE Bende öyle bi forma yamıştım. Hatta aynısını. Çünkü template zaten hazı sadece logoları koymak kalıyo.