xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: DJ aHMET bendede top direğe çarptı hakem gol verdi zuahahahaha amma şikeci hakem miş yau :D :D
paryosa Orjinal Mesajı Yazan: jerox 1.resim gol değil..aynı fikirde olan varmı tamamı geçmemiş gibi.görüntü yanıltıyo olabilir.. arkadaşa katılıyorum. tamamen kamera yanılgısı dikkatli bakın! hatta bunu tam çizgiden almış olsaydın daha net gözükecekti.
Vantuz Orjinal Mesajı Yazan: DJ aHMET bendede top direğe çarptı hakem gol verdi Fifanın saçmalıkları :D
savega sacma degil sacma otesi ayni olay banada oldu hatta birinde hakem out karari verdi.sikayet edecek federasyonda yok ali sen gibi baskanda ne yapacaz bilmiyom
e.c.i pirlo gol attıktan sonra baktım üzülmeye başladı ondan sonra kaleci atışıyla oyun başladı ve gol verilmedi ben bişey anlamadım bu kadar saçma bişey görmedim http://rapidshare.de/files/5584259/fifa.wmv.html
Ismail_15 ilk resimdeki gol deil cunku top yere degmemis daha yere degince cizgiye duser ve ikinci resim resmen gol :D
lewen_th arkadaşlar sizde içeri girdiği halde gol saymamış...ben kornerden ortayı açtım kafayı vurdum top direğin yanından dışarı çıktı hakem gol verdi.. :D :D
cagataykarakartal ewet o olay turnuvadada oldu adam şut çekti baya bi üstten avuta gitti hakem gölü verdi:D
DJ. Giray kırmızı nike topu nerden bulabilirim benim fifada sarı mavi çizgili ve mavi beyaz çizgili olanı var :(