arkadaslar buda ne ki.Ben arkadasla iddaasına mac yapıyodum top auta gitti hakem gol verdi.tekrarını izledik yine top auta gittiiği gozukuyor.Dondum kaldım o gelle iddaayı kaybettim.Boyle bi hata nasil olur anlamadım.99 dan beri fifa oynarım sastım kaldım bu duruma.keske golu kaydetseydim.daha dogrusu autu.Hepiniz gorurdunuz.Neyse yinede oynuyoruz napalım