gbaran Kalecinin tamamı içeride olmadığında gol geçersizdir. :) Şaka yaw... Bende de böle bi gol pozisyonu olmuştu yine o hakem vermedi. İçeride el oldu dışarıdan frikik attım...
EsEsli ya bu hata pes 4 tede var ama nedense vermiyor yanlis hatirlamiyorsam fifa 2003 te veriyordu top cizgiyi gectiği zaman kaleci topu birakıyordu....
Cabbar E wallahi ne desek Bu Ğoldirrrrr Ben Cababr Bu guna kadar Boyle GolllL Görmmişemmmm Bu Kurban GoL yapmıştırrr ĞOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLĞOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Loy LOyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Loyyyyyyyyy ĞOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Exvision Aynısı banada oldu.. Şöyle düşünün bu oyunu yapan firma EA.. Böyle aksaklıklar olmazsa biz ne yapacağız :)
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Aynısı banada oldu.. Şöyle düşünün bu oyunu yapan firma EA.. Böyle aksaklıklar olmazsa biz ne yapacağız :) EA bunları her sene yapıyor zaten
KalkVeSavas hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep aynı konu be..Bug işte ,bug bug bug...böyle bir bug var oyunda,yeter artık.. devam kararı doğru..
xxxxxxxxxxxxxxxx bana fifa 06 demoda hiç olmadı ama fifa 2005 de çok olmuştu kaleci aut kullancak topu eline alıp kaleye girip tekrar çıkyodu :D
caner1000fb aynen ama bu firmalar gıcıklık olsun diye yapıyo ya bence salak bunlar ha oyunu yaparken hakemi de şikeliyolar (spor dostluk ve kardeşlik deilmiydi yawww):D