Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15
Sevgili Semraaanım ın dediğine göre oğlu ata şehit olmuş...!Bu şehitlik mertebesi bu kadarmı kolay yaa!!! Haa bu arada cenaze namazı fatih camiindeymiş duyduğuma göre...bakalım bugün cenazede ne kadar gelinim olurmusun ve sabah şekerleri izleyicisi kadınımız olacak,Ata için gözyaşı dökecek.Ne diyelim Allah günahlarını affetsin.
Size bravo ha, ya kadin orda piskolojik durumda, nededigini ne yaptigini bilmiyo, sizde daha elestiriyonuz, kadin a helal olsun aglamiyo bile okadar guclu...