Neden mi geri kalmış bir ülkeyiz??? İşte bu yüzden. Bir ülkenin kalkınması ve gelişmesinde büyük rol oynyana basın ve kitle iletişim araçları berbat. Artık çok zorlanıyorum TV'de düzgün bir program seyretmek için
Nedir bu reyting sevdası ya. Bir reyting için milletimiz gerçekleri görmeyip böyle saçma sapan gelin, kaynana programları seyrediyor. Bu tip programlara BBG'den beri sinir olmuşumdur. Ya kardeşim banane elin Ata'sından semrasından Sineminden canerinden tülününden... Banane... Böyle saçma sapan şeyler yerine Türkiye'nin gerçeklerini ve bilgi veren programlar olsa...
Basınımızda kötü. Milliyetin Ana sayfasını bi açtım Flaş haber olarak Ata öldü yazıyor. BANANE KARDEŞİM BANANE Şimdi Ata niye öldü diye konuşurlar bi 5 ay. -Connect-'e katılıyorum. Atadan ve semradan bende nefret ediyordum.
Ha bi de semra Ata şehit oldu demiş. Bu Kurtuluş savaşında ve diğer savaşlarda hayatını kaybeden askerlerimize yapılan ciddi bir hakarettir.
Bu tip uyduruk şeyleri gündeme taşıyan ve bu saçma sapan programları yapan herkese lanet olsun diyorum :mad: :mad: :mad: :mad: