Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905
bazı arkadaşlarımız espri yapmaya çalışmışlar.sonuçta bir insan ölmüş sayglılı olmak yerine nie espri yapmaya çalışıyolar anlamadım.
tamam da saygıyı da hak edene duymak lazım ölmüşse ölmüş ne yapalım
bu arada şunu hiç anlayamıyorum. Bugün dakika tuttum (hay tutmaz olaydım) Ata adlı şahısın haber tam 6 dakika 33 saniye sürüyor. Ardından gelen şehidimin haber 3 dakika 14 saniye sürüyor hemde terörle mücadele yasasıyla birleştirilmiş bir haber ile. Eğer ki milletçe ahlakımız bu kadar düştüyse yazık bize :( :mad: