cracks Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx :rolleye3: :rolleye3: zidane'nın "2001 the champions league final real madrid-baYer leverkusen" maçında attı gole bnzio.ama o soldan glemişti..hemde korner diildi.ama atılış biçimi aynı
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo hicte bilem güzel degil :D benim r.carlos ile gollerime bakin :p :p :p sen nakadar kıskançsın böle yaw :mad:
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo buda dandik :D 90'a gitmemis 88-89 arasi bisi :p :p avut kendini kedimisin nesin :D :D
#11 Arkadaslar chat yeri gibi oldu burasi biraz daha "ciddi" mesajlar yollayalim lütfen. MSN'i bosuna yapmamis Bill Gates abimiz.
Battousai Arkdaşlar bu da benden bi gol maalesef putfile.com a koyamıyorum hata veriyor :( http://rapidshare.de/files/5319098/Raul.rar.html
Battousai http://files.filefront.com/Movie_Maker_2/;4074888;;/fileinfo.html buradan movie maker 2 yi indir.Daha sonra kaydettiğin videoyu movie maker da aç sonra saol taraftan ''bilgisayarıma kaydeti'' seç .. birde şuraya bak daha ayrıntılı bir anlatım var ;) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=52356
#11 Orjinal Mesajı Yazan: Battousai Arkdaşlar bu da benden bi gol maalesef putfile.com a koyamıyorum hata veriyor :( http://rapidshare.de/files/5319098/Raul.rar.html Çok güzel bir gol olmuş.. Hazırlanış bakımındanda çok iyi.. Tebrikler..
FaTaL? A.Cole kendi kalesine yolladı :P buda ronaldo 90'' on the shot arsenalli futbolculara dikkat 3 kişi peşimde :P :rolleyes: buda sol ayak beklenmedik bi vuruş
ç@rşı_kartalı yaw sizi kiskandim bi gol de benden TIKLA">http://media.putfile.com/Kleberson1>TIKLA/a> ama boyle bi gol kimse atamaz :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D spiker'de Melih Sendil :D:D:D
#11 Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı yaw sizi kiskandim bi gol de benden TIKLA">http://media.putfile.com/Kleberson1>TIKLA/a> ama boyle bi gol kimse atamaz :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D spiker'de Melih Sendil :D:D:D koray, toraman, tayfur ve ahmed hassan facialarınıda koydurma bana şimdi :D sadece pes5'den olsun görüntüler lütfen.
pctech işte akıl dolu bir gol, ceza sahasının köşesinden nefis bir vuruş, uzak direğe tam doksana, kaleci uzanıyor ama nafile :D demo'da attığım en güzel gol oldu bu buradan">http://www.totalcontrolfootball.com/pes/duff_muthis.wmv>buradanindirin