Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx
beyler sizde video koyun yaw olmuyo böle hep ben koyuyom video bide başlık pes 5 videolar bence başlık değişsin o zman fataldan videolar :D :D

Ya sorma lefter :( gif olayını yapamadım hata veriyor o videoyu açarken Animation Shop..
Bide putfile a video koyarken hata veriyor :( Eee rapid de zor iş zaten indirmesi fln ...
Yoksa dakka başı video koycam emme yok olmuyor...