Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx
direk sorsan sölerdim şansa filan yaptın dedinya :rolleyes: :hihi:
Z+Back
R2+Back
Yok ya yanlış anlama şansa fln yaptın demedim dikkat edersen sonuna '':D'' koydum
Neyse tamamdır saol ;) Bide video koyacam yukarıdada bahsettğimiz hata oluyor bende de sen gördüğüm kadarıyla .gif formatına çeviriyosun videoları onu nası yapıosun ?
EDİT: Başka bir Topic de yazmışsın ... :drooling:
Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx
animation shop 3
:cool: