Patchmaker'lar için forma yapmak biraz daha zahmetli olacak. forma seçme ekranında 2d forma gözüktüğü için her forma için 2d formalarında güncenlenmesi gerekecek.
her forma için ayrı numara ve isim fontu olması çok büyük bir artı. Kranpon sayısı da bir hayli artmış bulunmakta. Adidas'ın nerdeyse tüm modelleri ve renkleri mevcut. Bunların bazılarını Nike, Puma vs ile değiştirmek lazım. Seyirciler ara demolar dışında pes4'dekinden daha kötü nedense. maç sırasında bazen stadda seyirciler yok oluyor. grafik ayarları Medium'da olduğu için olabilir ama aynı hata WE9'da da vardı... Oynanabilirlikten bahsetmeye zaten gerek yok (Konami Rules). Umarım Online oyunda LAG olmaz...