GRAFİKLERDE HİÇ AMA HİÇ DEĞİŞİKLİKLER YOK KARTON SEYİRCİ MANTIĞI.
Öncelikle grafik geneli ifade eder,bence bu grafik meselesini ikiye ayırmak gerekiyor.Şöyleki:
1-Oyuncuların grafiklerinde çok da bir ilerleme kaydedilmesine gerek yok zaten,FIFA bu cüzzamlı adam dokusuyla bu şekilde devam ederse,KONAMI grafik stüdyolarında grafikleri geliştirse dahi bize sunmaz.Bu basit bir pazarlama mantığıdır.
2-Oyuncular dışındaki her hareketli doku(birden fazla olduğunu düşünelim),bilgisayarın veya ekran kartının belleğine ve işlemcisine inanılmaz derecede yük getirir.Bu herhangi 3D Graphics programı kullanmış bir insanın çok rahat bir şekilde ifade edebileceği bir realitedir.Şu halde,hele de buna alternatif gösterebileceğiniz bir model yoksa,böyle bir istekte bulunmanın,-sahip olduğumuz konfigürasyonlar da düşünüldüğünde-ne kadar mantıksız olduğu aşikardır.