arkadaşlar zaten pesin en büyük özelliği oynanabilirlikte her yıl gelişme göstermesi benim şu ana kadar demoda gördüğüm en iyi özellikler şöyle;
1-formalardaki sırt nosu yani font olayı her formaya ayrı ayrı font yapabilmek çok güzel.
2-pes 4 te bazı duran toplara vurma şekli çok kötüydü mesela sağ ayaklı adam yavaş basarsan tuşa sol ayğı ile iğrenç atışlar yapıyordu şimdi harika olmuş.
3-kornerler harika
4-artık ceza alanının yakınlarından çektiğimiz şutların gol olma sansı yüksek.
5-serbest vuruşlarda gol şansı yüksek iyi vurursan.
6-kontra ataklar daha dikkat çekici hale gelmiş.
7-formaların şortun üstüne maç ilerledikçe cıkması gercekten oyuna mükemmellik katıyor.
...........
Dahada sayılabilir...
Ama en kötü şartlarda bile ; yani lisans olmasa,gercek futbolcu isimleri takım isimleri olmasada; nasıl olsa 1 ay içerisinde inanılmaz yamaların yapılabildiği bu oyun yine benim bilgisayarımdaki tek vazgeçilmezim olacak.
inşallah çabucak cıkar full oyun.Beklemeye tahammül kalmadı artık.
SAYGILARIMLA....