:D Ne bu domatesçi gibi bişeymi. Ya arkadaşım biz PES'te olan kötü yanları da yazıyoruz onca kalitesine rağmen.. Bak ama sen Fifa'nın her yeri kötü olmasına karşın çok fazla övüyosun yapma böyle diye söylüyorum..Hem kızma illaki özeleştiriler olacak. Ama ben buraya resim kondu , gözler gördü , PES'in görüntüleri ezercesine , dalga geçercesine ben kaliteliyim dedi. Ben senin de bunu görmene rağmen hala Fifa'nın görüntüsü demen yüzünden söyledim bunu. İstersen Fifa'cı ol istersen Simitçi farketmez benim için. Ama gel burda gördüklerimizi söyleyelim. Oyun taraftarlıgı yapmayalım . Burası tribünde değil yanii. :(