oynamadiysan fazla neden okadar itiaraz ediyorsun söylenenlere...
fifada 4-5 mac oynasan görülebilecek herseyi görürsün.
ama peste istedigin kadar oyna yinede herseyi yeni yeni kesfedersin.pes 5 de okadar ayrinti varki ilk oynayislarda görmedigin. oyunu esasina benzeten.
ayrica fifadaki oyncularin icinde ampul yaniyor sanki.örnegin normal maclara biraz bakin. özellikle gündüz oynanan maclara. hicbir macta okadar parlayan maddeler yok fifadaki gibi. zaten konamini esas hedefi bu. renkler biraz mat ve daha cok esasa benziyor.
fifa daha cok göz boyuyor. czgifilme benziyor biraz.