Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza
arkadasım yaklasık 3 yada 4 kez oynadım bi zewk wermeyince bende oynamıyorum adama bi dokunuon faul öle mac mı yapılır o göz boyamak deil bnece kalite
arkadaşım senin kadar tutarsız konuşan bi insan daha görmedim hayatımda daha önce ki yazılarını bi oku istersen belki ne söylediğini unutuyosundur hatırlatiim mi bu oyun süper olmuş oynadıkça seviyorum demiştin sonra sizler bana bu oyunu sevdirmeye başladınız demiştin noldu burda 1-2 fifacı laf söleyince seninde fifa duyguların mı kabarıyo bi anda siliyosun ve tutarsız şeyler söylüyosun nasıl bi anda sevmeye başladığın oyunu hiç oynamadım oluyosun lütfen eğer sevmiyosan sana zorla oynatmıyolar dimi
birde fifacılar bu oyuna ne kadar önyargılı yaklaşıyo daha oynamadan yorum yapıyolar çok komik siz burda pesi kötülerken fifanın yüceldiğini mi zannediyorsunuz anlamıyorum sevmiyosan oynama oynamıyosan yorum nasıl yapıyosun anlamıyorum bu bi kitabı alıp sadece resimlerine bakıp hebe kebe bişeyler sallamaya benziyo :eek: