Lvnt_Asn yok anladık herhalde alıntı yapmaya calısmıs ama yapamamıs oda pesci belli sende benim nedemek istedigimi anlamamamısın :mad: :mad: :mad: :sly: :D
emresiz Arkadaşlar Graphic studio ile pes 4 ve pes 5 demonun dosyalarını açtım.İstiklal marşı reklam panoları , oyuna giriş ekranı vb dosyaları pes 5 demoya aktardım.Ve güzel oldu.Formalar değişmiyor.Sanırım çoğu dosya aynı