"Zevkler ve renkler tartışılmaz" diye bir söz vardır ama;futboldan anlıyorum,futbolu seviyorum,...oynamaktan ve izlemekten zevk alıyorum diyen (aklı başında) birisinin fifa'yı savunması çok mantıksız.Bence fifacıların zaten %50'si pes'i oynayamadıkları,diğer yarısı ise yıllardan beri gözbebekleri olan fifa'yla aralarında duygusal bir bağ olduğu için onu terkedemiyor ve umutsuzca savunuyorlar.Baksanıza yıllarca yerinde sayarak bir arpa boyu yol alamayan ve sevenlerini hep hayal kırıklığına uğratan fifa, 2006 ile kendini biraz geliştirince hemen bazı fifa bağımlılarınca bu yılın galibi ilan edilmeye çalışıldı.Oysa pes3 bile sizi temin ederim futbol realitesi açısından fifa 06'dan çok ilerilerde.Ben bunu fifa severleri küçümsemek için yazmıyorum,sadece gerçekleri yazıyorum.(pes3 le tanışıncaya kadar yıllarca fifa oynamış bir futbol hastası olarak)