Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza
bide grafigi bence fifa gibi yapslar cok güzel olcak
Valla bana sorarsan PES'in grafikleri Fifa'dan daha iyi. Fifa sadece çimleri güzel yapıyo o kadar.Futbolcuların yüzleri falan PES'te 40 kat daha iyi.Fifa'da çocuk gibi yapmışlar adamları bi de, adamların derileri yanmış , yapışmış gibi duruyo. Nasıl iyi diyebiliriz ki. Ayrıca kızma da bu konuyu sen açmıştın , şimdi erken konuşmanın ne kadar kötü oldugunu anlamışsındır umarım. Çünkü okudumda ilk mesajını 2 kere maç yapıp yazmışsın. Sonra oynaya oynaya herhalde diğer tüm mesajlarında övgüyle bahsetmişsin. :D:D:D
Neyse ne olursa olsun ,bu kadar kompleks bir oyunu, Fifa gibi tekdüze , kısa bi sürede sıkacak ve tek amacı oynayanlara iki tane şık hareket gösterip göz boyamak olan bir oyunla kıyaslamaya bile tenezzül etmeyelim. Ben en çok bu sene Fifa iyi oyun yapmış diyenlere kızıyorum.Çünkü Fifa iyi oyun falan yapmamış. Çıkmadan önce iyi makyaj yapmış. Artık şut çektiğinizde muhteşem bi görüntü oluşuyo ,i nanılmaz kurtarışlar falan oluyo. Ama niye yaa. Ben belki saçma sapan bi şut çekmek istiyorum. Adama pas atarken topun taca gitmesini , hatta çektiğim şutun taca gitmesini istiyorum. Pas verememeyi , adam geçememeyi istiyorum. Arkadaşlar bunlar futbolda olan şeyler değil mi. Eee siz Fifa'da bunları neredeyse %100 olarak hatasız yapabiliyosunuz , sonra iyi bi şeyler yaptıgınızı görüyosunuz diye bu oyunu güzel mi sanıyosunuz. Ben Pes5'te hala çok uzaktan gol atamamışken , Fifa 2006'nın demosunda hiç oynamadıgım bi oyun olmasına rağmen kaleyi bombalamaya başlamıştım. Her vurduğum kaledeydi.Bu nasıl bi mantıksızlık. Elinizi vicdanınıza koyun. Kendinizi kandırmaya devam etmeyin. Yada devam edin ama doğru oyunu bulmuş olan PES oyuncularına rahatsızlık vermeyin artık.. :mad: