ZoRo Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry yaw bu faul olayına takmış herkes arkadaşlar normal ya yarım saat maç yapıyorum bitince istatistiklere bir bakın allah aşkına en fazla 11 faul gördüm o zaman hiç faul olmasın bu sefer ne diceksiniz hakem faul vermedi adam gelip attı golü her şeye kapak buluyoruz helal olsun ayrıca hiç ikili mücadele olmuyor dienler keşke replayları save edebilseydim size 1-2 video gösterirdim adamlar nerdeyse kafa göz birbirine dalıyodu hakem kesmedi helal benim solemek istediklerim bunlar iste :D :D
e.c.i yaw bu demoyu nerden çıkardılar başından kalkamıyoz bizim WE8 deki Master Lig yarım kaldı artık dönüpte onu oynayamıyorum full game i bekle dur işim yoksa
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry arkadaşım pes5 den bahsediyoruz ve senin nerde yorumunu görsem Juninho'dan bahsediyosun para alıyosan söyle bilelim :D nerdeee :p ya ben we9'la karistirmisim, sorry. ;):)
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı nerdeee :p ya ben we9'la karistirmisim, sorry. ;):) yanlış anlama ortam yumuşasın die söyledim Juninho'u bende bi ara almıştım master ligde sağlam adam
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry yanlış anlama ortam yumuşasın die söyledim Juninho'u bende bi ara almıştım master ligde sağlam adam tamam abi sorun diil ;):):) we9'da harika yapmislar juninho'yu, free kick yetenegi 99 manyak yapmislar yaw :D
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı kiskanma lan siz orada 4 tane takimla urasiyosunuz :D:D:D:D puhahaha wallahi bi laf bu kadar mı oturur hepimize güzel bir cevap gecenin bu saatinde neyse tam sürümü bekliyoz sizde vurmayın yüzümüze wallahi PS2 i sattığıma pişman oldum
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı kiskanma lan siz orada 4 tane takimla urasiyosunuz :D:D:D:D PS2 deki WE9 da kısıtlamalar olduğunu unutma .. misal uzak kamera açısından tribünlerde ki seyircilerin gözükmemesi , yani tribünlerin boş gözükmesi gibi.. ii yanlarını sölemişsin ama hiç kötü yanlarından bahsetmemişsin PS2 WE9 un.. oysa ki PES 5 Demo da böle bi sorun yok :)
ç@rşı_kartalı ;);););););););););););););););););););););););););););););) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: suatcagdas PS2 deki WE9 da kısıtlamalar olduğunu unutma .. misal uzak kamera açısından tribünlerde ki seyircilerin gözükmemesi gibi , yani tribünlerin boş gözükmesi.. ii yanlarını sölemişsin ama hiç kötü yanlarından bahsetmemişsin PS2 WE9 un.. oysa ki PES 5 Demo da böle bi sorun yok :) walla okadar dikkat etmedim :D
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı walla okadar dikkat etmedim :D ohoo sen nabıyon ?? oyunu gözün kapalı mı oynuyon ? bunu farketmemen imkansız :D
ç@rşı_kartalı hadi ii geceler arkadaslar ben yatiyom ama uyku tutabilecek mi onu bilmiyom ahhh Besiktas ahhh ne yaptin.:,(
tramp_1905 evet o seyirci olayı cok sinir bozucu, Juninho en iyi freekick atan adam ben de soyliyim :) salı da madride nepçim taktı oyle yaw :S
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: pctech İlk izlenim olarak oyunu beğenmedim. Ama daha çok fazla maç yapmadım. Sanki her şey scripted olmuş gibi geldi, eski Fifa'lar gibi. Orta yapıyorsun düz yapmıyor çapraza felan yapıyor, pas atıyorsun istediğin yere değil de, adamın olduğu yere atıyor. İleriye pas atıcam, ileride adam yok diye geri verdi, iğrenç olmuş. İnanamıyorum adamların pas sistemini değiştirdiğine , Fifa'dan mı özendiler ne? Bunları gözlemleyen olmadı mı? Neyse biraz daha oynamak lazım tabi. böyle birşey olabilirmi ki..ben oyunu indirdim ama gece diye henüz kurmadım,yarın kurup bakacağım. valla pes kötüleşirse bu hoşuma gider..niye bilmiyorum.. :scn_olma: :scn_olma: :scn_olma: :scn_olma:
programmer Valla konunun kalitesi yükselmiş bu son mesajlarla. İşte bu arkadaşlar. Fifacı arkadaşlarda saygı göstersinler biraz. Buraya girip iğneleyici laflar söylemesinler. Oh ne güzel böyle. Demo böyle, şurası çok güzel şu hatası var vs. böyle olmaya devam ederse ayrıca tatsızlıkta çıkmaz..:D:D
Hasansas1905 bu demoyu bütün şansızlıklara ragmen oynama şansını buldum en nihayetinde.Pes 4 le pes 5 in arasında bende pek fazla fark göremedim.Konami bu sene fazla çaılşmamış bence ama yinede harika bi oyun olmuş pes5.