Oyun harika süper .
Bence eksikleri sunlar
- Hakem cok faul caliyor ve bu yüzden oyun cok duruyor (WE9 böyle degildi yada ben farketmedim)
- oyuncular cok sakatlaniyor (PC DEMO bana olmadi simdiye kadar ama WE9 öyleydi)
Kritiklerim bunlar ama iyi yanlari coook fazla örnegin
+ kaleciler süper hele ellen topu uzaga atisi harika olmus
+ Sutlar ve paslar ortalar harika olmus inanilmaz gercekci
+ CPU cok iyi ve böyleliklen daha zevk veriyor
+ PES4 olan defans hatalari yok defans oyunculari adamlari iyi tutuyorlar
+ oyunun hizi gayet güzel (bana göre)
+ oyuncularin hareketleri inanilmaz sanki tv mac seyreder gibi
+ kafa toplari harika PES4 gibi yavas degil gayet sert olmus
+ animasyonlar süper 3d seyircileri iyi olmus
+ grafikler harika hele sah icindeki grafiker süper futbolcularin yüzleri kale aglari
+ sesler cook güzel olmus simdiye kadar hic bir WE ve PES serisinde bu kadar iyi saund yoktu
+ Hakem kart olayalrini cok iyi sekilde kulaniyor
+ ikili mücadeler cook iyi olmus
Eger KONAMI nin dedigi gibi online de takilma olayi yoksa, ida ediyorum bu senenin en iyi online oyunu olur. :hihi: :hihi: