oyun müthis, sahane, mükemmel.. valla diyecek baska söz bulamiyorum, KONAMI yine gösterdi! FIFA 2006ya gülerim ben, aha böyle -> :hihi:
FOR EVER KONAMI
FOR EVER PES :cool:
Arkadaslar, Barcelona niye yok ya? :,( Ronaldinhonun calimi varya, onu daha kim yapabiliyo, söyle tadini cikaralim dimi? :D