o zaman ben bişey daha soriyim demin forumlarda gezerken 3d modellenmiş taraftarlar gordum
bende ki oyunda bu da yok,bunu acabileceğim bişi var mı?stadium effects falan acık ama eskisi gibiler gene
sistemim bu arada laptop amd 3000+ 512mb ram ati radeon 9600 pro sistemden kaynaklandıgını sanmıyorum?