Demoyu oynadım fakat Fifa06 daki kadar zevk alamadım.PES4'ün aynısı olmuş.Bazı ufak tefek değişikliklere gidilmiş.(Yeni animasyonlar,hareketler vb.)Ama PES severlerin kaçırmaması gereken bir oyun olacağını düşünüyorum.
Demoyu www.gamershell.com sitesindende indirebilirsiniz.